Dagens outfit

Nu är det helg!!!
Har iofs. 1½ timma kvar i skolan men har ändå fått starka helgvibbar!
Ikväll blir det myskväll i vallen (huset där jag bor).
Blir godis, let´s dance, god mat och gitarrspelande (har frida utlovat).

Var med i opponentgruppen i morse, men hade nog inte riktigt vaknat så jag var inte med på den andra opponeringen (en är valfri). Istället skrev jag mail och ringde min fina Sara. Var skönt att få prata med henne! På tok för längesedan.

Vi har en kul grej i vår klass vilket innebär att vi varje fredag har temadag. Det innebär att dem som man ska opponera på (2 st) bestämmer ett gemensamt tema för dagen. Det kan vara att ma ska ha på sig en speciell färg, eller ha gjort nåt annorlunda med håret, eller framhäva någotning m.m.
Idag skulle man framhäva någotning man tycker om med sig själv. Så jag sminkade mig mer än vanligt och fixade håret. Känner mig riktigt snygg idag, inte varje dag man är så piffig i skolan precis, hehe.
Så då fick jag en idé om att jag skulle lägga upp ett kort på "dagens outfit". Det är så många andra bloggare som gör det, så jag tänkte hänga på trenden, iallafall idag.

Så varsågoda, detta är jag idag!


Oversize t-shirt,  lindex
Ljusblå kofta med broderier, H&M
Kort jenaskjol, Cubus
Glasögon, specsavers
Halsband+berlocker, Thomas Sabo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback