Earth hour

Slappdag i all sin ära. Det har inte hännt allt för mycket idag.
Tog en powernap i eftermiddags för att palla med en myskväll i soffan, men min mobilväckarklocka ringde aldrig. Därför vaknde jag inte förrän halv sju. Hade inte riktigt planerat att sova bort halva lördagen. Fast samtidigt, vad skulle jag annars ha gjort? Imorgon ska jag läsa har jag bestämt mig för. Och ta en lång löprunda. Behövs efter denna helg, hehe.

Vi har lagat taccos här och haft det mysigt framför robinsson.
Glämde inte av earth hour utan släckte ner hela huset mellan 20.30-21.30. Fuskade dock lite med att ha tv:n på. Fick aldrig riktigt rett ut om man "fick" ha den på eller ej.

Känner för att byta bloggdesign nu när det är sommartid (inatt) och vår.
Ciao bella!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback