Fredag hela veckan

Just nu känns det som att det alltid är fredag! Jag kan inte fatta vart denna vecka har tagit vägen. Nu är det helg, igen, och jag förstår inte. Läskigt när tiden går så fort!
Har haft ett kanonslut på denna skolvecka med produktivt teaterprojekt vilket resluterade i att vår grupp tog ledigt idag! Ja, så är det när man har jobbat hårt. Så idag gick jag upp, åt frukost, tog bussen in till sandviken 08.30 med sofia, åkte till badhuset och solade. Jag passade även på att simma 500 meter, hann inte längre, för kortet gällde bara i 1,5 timma och eg. får man inte bada på solkortet. Så det var en liten luring. Hade det inte varit kö till solarierna hade vi haft god tid på oss, men man kan inte alltid ha tur.
Åkte tillbaka till skolan och år lunch, sen har det varit lugna gatan. Sov en timma, har kollat på en film och slappat.
Ikväll ska vi ut och partaja. Får se vart vi hamnar!

Vill än en gång TACKA alla fina vänner och bekana för uppvaktningen på födelsedagen! Och alla fina födelsedagskort från beundrare, vänner, familj oh hundar;)
Jag trodde att allt födelsedagsfirande var slut efter skolan. Åkte in till Sandviken med Sofia och gick bananas i gosedjursbingen på dollarstore. Hittade världens coolaste mjukisdjur, uggly doll heter dem och har varsinn historia om vilka dem är. Köpte med mig fem st hem. Det var ju trots allt min födelsedag. Har gjort en bård av dem på väggen. Låter lite knepigt kanske, men jag får väl fota och visa nångång. Vi gick till en krog och åt jättegod mat, nåt mexikanskt med enchiladas, drack vin och åkte tilbaka hem. Jag gick upp en kortis på rummet och pratade i tel, när jag kom ner i alrummet var det ballonger överallt och serpentiner och champagneglas och bubbel och paket!!! Mina husmöss hade fixat ett överasknngsståhej som hette duga! Fick enmassa "frida-saker" och ett memory som Sofia gjort med kort på oss två. Världens roligaste spel kan jag säga! =) Sen åt vi marängschwiss, kollade på utvalda delar ur rena rama rolf och skrattade kvällen lång. Hade en kanonfödelsedag!!!

Nu ska jag kila ner i köket och laga mat ihop med Sofia. Blir thailändsk kycklingcurry med bulgur.
Tjolahopp!


Ugly dolls

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback