Jag må jag leva!

Idag är det min dag. Idag blir jag 23 år gammal...eller ung.
Känns riktigt bra att bli 23 år, känns lite mer moget och vuxet än 22.

Dagen började med två skönskungande grannar utanför dörren, vid namn Sofia och Jenny.
Drog upp persiennen, SOL! Det är kanonfint väder ute idag, och jag är lycklig. Hade beställt sol och fick det. Glömde dessvärre att beställa värme, men jag är nöjd ändå, även om jag inte för vanan firar födelsedagen i 14 minus.

När jag skulle gå till frukosten hittade jag små lappar överallt, utanför dörren, i mina skor, i köket, i kylskåpet, överallt. Frida B hade skrivit små dikter och söta meddelanden. Så fint att jag blev rörd.

När jag kom till skolan så sjöng båda dp-klasserna för mig (ca 40 pers). Blev generad och tårögd...var så fint.

När jag satt i matsalen så kom ett blombud och vile lämna över en blomma. 3 röda rosor, en nalle och en hälsning från F, världens finaste! =) Så då blev jag rörd igen.

Och alla dessa fina sms och hälsningar på facebook.
Det var längesedan man kände sig såhär bra, hehe.
Ibland behöver man verkligen upskattning!
Känns verkligen hur bra som helst just nu!

Tack alla för att ni har gjort min födelsedag så fin!
Omtanke och kärlek är det bästa som finns!
Tack!

Kommentarer
Postat av: Frida

VAD LÄSKIGT!!! Jag heter också Frida och jag fyller år den 24 mars! Fast jag är fjorton... men ändå!

2009-03-27 @ 23:12:55
URL: http://hjartatsmening.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback