Kuddkrig

Hade jag haft dessa kuddarna i min soffa så hade jag inte bara kännt mig som nils karlsson pyssling, utan även varit ständigt sötsugen. Och idag är en sån dag...då jag vill äta allt sött jag kommer åt.
Tog några bitar av min chokladkaka innan, kunde inte motstå frestelsen. Dessutom var apelsinen jag åt före inte alls någon hit, torr och ful med kärnor. 
Måste se till att tänka mig för. Blir så lätt sockerberoende, och det är inte bra.
Därför är min godis/läsk-regel att bara unna sig sött på helgen.
Tycker annars det går bra, men visst kan man inte motstå ibland.



*NYHET* Kudde/sittkudde CHOKLADBOLL - Bombadill *NYHET* Kudde/sittkudde DAMMSUGARE - Bombadill *NYHET* Kudde/sittkudde KANELBULLE - bombadill
Chokladbollen, dammsugarna och kanelsnäckan är inte helt motbjudande direkt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback