Mitt nya sunda jag

Idag har jag bestämt mig för att verkligen ta tag i mitt liv!
Ja, från och med idag så börjar mitt nya sunda liv!
Detta innebär att jag måste träna minst 3 ggr/vecka.
Godis och coca cola förbud på vardagar! Inga kakor, tårton etc. heller, men det är jag ändå inte så förtjust i.
När godissuget kommer är det frukt som gäller, inte en endaste chokladbit ska få slinka ner!

Däremot får jag unna mig helt andra vanor på helger! Då är det godis och cola, men aldrig annars!
Måste sätta upp sånna här mål för att jag ska må bra! Får i mig ialldeles för mkt socker annars, är ju en godisgris, och jag har börjat inse att jag inte mår bra av för mycket socker! Så nu är det slut med det för ett tag, så får jag se om det känns bättre!

Idag har vi haft impro med Lotta, sista dagen med henne. Har varit jättenöjd med hennes lektioner, verkligen kanonbra, har gett hur mycket som helst! Vet inte vad som händer resten av veckan, för jag kan inte hitta mitt scehma. Tror vi ska ha Mats och jobba med dramatiska verk.

Nu måste jag sätta mig med uppsatsen och läsa igenom den en sista gång. Den ska tryckas upp på fredag och lämnas till alla klasskamrater +lärare! SCÄÄÄÄRY!

Börjar bli orolig för mitt huvud. Har haft ständig huvudvärk hela dagen. Är orolig för att det har med migränanfallet att göra. Det släpper liksom inte. Borde eg. krypa ner och sova, för det gör bara ondare när jag sitter framför datorn. Var på gymmet innan och cyklade mina 2 mil. Trodde nämligen att det var spänningshuvudvärk och att det skulle släppa genom träning, men icke. Känns värre nu...inte bra alls. Har friskvård imorgonbitti men funderar på att hoppa över den. Äte frukost i lugn och ro och kolla på uppsatsen då istället....låter som ett klokt val!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback