Only four days left

Tiden går fort när man har roligt! Det måste vara därför helgerna går så otroligt fort, för att man bara gör saker man vill då.

Solen skiner, snön smälter bort och jag är på bra humör. Ställde klockan på nio men när den ringde så bestämde jag mig för att sova hur länge jag ville. Hade en tanke på att ta en löprunda innan skolan idag, men just nu känner jag inte alls för det. Idag får det nog bli en vilodag för mig kropp. Det behöver den ibland också!

Ska snart bege mig till matsalen och äta pocherad fisk med vitvinsås och potatis...lät inte helt fel.
Sen blir det nog en promenad i det fina vädret innan det är dags för skola. Idag ska vi sätta vår föreställning och då krävs det energi.
Hua, vad hungrig jag är, magen knorrar och vill ha mat. Om fyra dagar tar jag tåget hem till fbg, amazing!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback