Optimism hjälper

När jag vaknade imorse tänkte jag att det skulle bli en bra, positiv dag.
Inte nog med att jag bestämde mig för att vara positiv, dessutom var det sol ute!
Som om någon från en högre makt läste gårdagens blogginlägg!
Bara bara det är sol imorgon, på min dag, då vore det toppen!

Håller på med teaterprojektet nu. Vill inte avslöja för mkt p.g.a. att någon i klassen kanske läser detta. Men, det går bra och vi har nog hittat ett sätt. I eftermiddag/kväll ska jag försöka jobba fram en dans som jag ska göra i vår föreställning. Ska bli najs att få jobba lite med koreografi!

Till lunch var det korv, fjärilspasta och tomatsås. Inget vidare, men det gick ner. Funderar på att ta en löprunda idag med, för snön är halvborta från marken nu. Får passa på innan det lägger sig mer. Samtidigt kanske jag bode vila. Fast imorgon har vi klart både friskvård och byalagsjympa och så ska jag bjuda mina grannar på nåt gott, det är ju trots allt min födelsedag då.

Nu ska jag vila i tio min innan det är dags för lektion!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback