Rena Rama Rolf

Är nisse alltid hungrig
Carina lagar ett ägg
kom hem till
Så går vi då
så går vi då
så går vi då
så går vi då
Följ med hem till Rena Rama Rolf, vilken Rolf!
(jingeln för programmet, för övrigt hur mkt nödrim somhelst)

När vi i huset Vallen inte har nåt att göra brukar vi slänga på ett avsnitt av Rena Rama Rolf.
Ikväll har jag och Frida B skrattat hejdlöst åt Robert Gustavsson och gänget.
Vad lite kan pigga upp! =)

Dagen har vart intensiv och vi har jobbat hårt med vår föreställning.
Efter skolan var det kören vilket jag från och med idag har ingått i. Skitkul och förlösande!
Efter det tog jag en kortare löprunda på 30 min, för det var svinkallt ute. Nu är här -11 grader.
Imorgon fyller jag år. Ska överraska "husfamiljen" med lite gottig fika!

Nu ska jag krypa ner och läsa lite innan det är sovdags.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback