Sista mars

Snart är det den 1:a april och då är det bara två dagar kvar tills jag kommer hem till Falkenberg. Har nog aldrig längtat så mycket som jag gör nu. Har en känsla av att jag skulle kunna "gå under" vilken sekund somhelst om någonting skulle rubba min tidsnedräkning. T.ex. en tågförsening eller ett segdraget slut på denna skolvecka. Jag vill ha lov nu nu nu.
Åh, om jag bara kunde somna och vakna och så var det fredag eftermiddag. Kan inte koncentrera mig på annat just nu, tänker bara på att få komma hem. Måste kanske aktivera mig för att inte ha tid att tänka så mycket...

Imorgon är det genrep på förmiddagen. Då ska allt sitta (inkl. min monolog som jag enträget mumlat på hela kvällen...)
Och så är det taccopaj till lunch imorgon med, ser verkligen fram emot! Har för en gång skull god mat hela veckan. Påsklunch på fredag...ATT jag ska trycka i mig mat, mmmm=)
Tåget går inte hem förrän strax innan fem på fredag..pissigt när man slutar tolv. Men så är det, hinner fixa enmassa bra grejer innan jag åker hem, hem, hem!!!

Längtar till Prag med...inte långt kvar nu...

Fick gjort en del grejer som skulle göras idag. Sprang 50 min, men kroppen var inte alls sugen på träning idag. Hoppas den inte håller på att bli sjuk eller nåt.
Har läst lite, ytterst lite. Gjorde mig en god fruktsallad med russin nu ikväll, det är livskvalité!

NATTI NATTI!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback