The oldies night

Uhhh, vaknade redan kl.08.00. Fybubblan, jag som skulle använda denna helg till att sova och bara ta det lugnt. Men men, börjar jag bli morgonpigg? Hade ingen ro att ligga kvar heller. Efter en kvart steg jag upp och drog på mig myskläder (min favoritoutfit). Tänkte passa på att blogga nu när jag ändå inte har nåt vettigt för mig. Ska äta en god frukost också och låta den smälta, sen drar jag nog till gymmet en sväng.

Igårkväll hade vi myskväll i vallen, jag, Frida och Sofia. Vi åt gott, massvis med godis och kollade let´s dance samtidigt som vi zappade över till så ska det låta. Vi sjöng och gjorde snygga danser och garvade i flera timmar. Vi slängde på oss tant/gubbkläderna som vi ska ha ikväll då vi är bjuda på 75-årskalas (3x25 år) med tant/gubb-tema. Sen fixade vi en grej som vi ska göra ikväll, men det ska bli en överaskning så jag vågar inte avslöja det här. Får göra det imorgon istället. Hade verkligen kul och freakade loss som de glada pensionärer vi var.
Innan jag somnade hade jag ett långt samtal med F som verkligen var upplyftande. Skönt att det går så lätt att vara ifrån varandra..."allt handlar om inställning" kom vi på, och den har vi verkligen haft med oss. Bara 13 dgr kvar...

Ikväll är det somsagt 75-årskalas hemma hos Signe. Ska bli otroligt roligt att umgås och parta ihop med klasskompisarna. Var väldigt längesedan det hände sist. Ja, det var väl i ettan om jag inte minns fel. OJ....tiden går fort. Jag ska vara en söt liten tant i mina bästa år. Har en blå outfit och en i brunt, men som det ser ut nu så blir det nog den bruna. Det var den jag "övade" i igår iallafall.
Har ni tur så kanske jag lägger upp lite bilder imorgon från kvällen. Jag tror att alla har gått in för detta till hundra procent. Ohh, ska bli så kul! =)

Puss puss


inbjudan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback