Vart tog våren vägen?

Idag sov jag länge. Vaknde först kl.06.00 och var pigg som en mört, men tvingade ner ögonlocken. Vaknde vid 08.00 och gick upp och kissade, somnade om och vaknade inte förrän kvart i tio. Har inte sovit såhär länge på väldigt länge. Var utvilad, på bra humör och kände för en lång löprunda.
Drog upp persiennen...SNÖ!?!? vad nu, det var snö på marken, vit mark. Det har ju vart vår i en vecka... Blev otroligt besviken och lite förbannad också.
Åt frukost, pratade med Sara och surade lite.
Efter två timmar hade faktiskt snön på marken smält bort så jag drog på mig kläder och skor och stack ut på en löparrunda. Sprang i 50 min vilket jag har börjat med. Idag hann jag springa längre än förra gången, så det går frammåt.
Sen var det dags för skola, 13.30.
Vi planerade vårt teaterprojekt och hittade en historia, en metod och enmassa idéer för hur vi ska gå till väga. Ska bli skitkul! Imorgon ska vi ha oömma kläder vilket innebär att vi ska jobba fysiskt! =)
Blev oerhört trött i skolan och fick ont i kroppen så det var skönt när äntligen skoldagen var över, strax efter fem.
Nu ska jag slänga in halva pizzan som blev över från gårdagen, africana med kyckling, bananer, jordnötter och curry. Riktigt god!
Ikväll blir det lugnt. Ska lägga mig tidigt.

Bara 11 dagar kvar...
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback