Åh sjutton!

Grattis norrmän, idag är det suttonde maj!
Men...det är inte bara Norges nationaldag, det är även min dopdag! Ja, så är det.

Idag har jag legat ute i solen och gottat mig mellan tio och tre. Sen tog jag en löprunda och lite gym på det. Nu har jag duschat och ätit och känner mig nöjd med dagens insatser. Är dock lite sugen på rabarberpaj med vaniljsås. Sofiiiaaaaa. Hon är bäst på att baka, min Sofia, hihi.
Ohhh, längtar så till Åland, ska bli kanonsköj att få umgås med mina favoriter, bara vi tre i två dygn.

Jag vet inte vad jag ska skriva mer, för jag har inte så mycket att berätta.
Imorgon kommer dem som ska söka in till dramaped. programmet till hösten. Ska bli spännande att se hur dem ser ut, höhöhö.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback