Bad bedtime?

Jag tänkte faktiskt gå och lägga mig nu, klockan nio.
Undrar om det går.
Imorse när jag vaknade var jag så otroligt trött så jag måste väl sova mer,
så det är väl bara att sätta igång antar jag.
Har suttit framför datorn sedan halv åtta och undrat när man tidigast får lägga sig.
Hade kunnat göra det då, men det kändes fel när solen lyste in i rummet.
Nu är det däremot lite mörkare ute, eller iallafall ingen sol, så jag ska försöka.

Det luktar mat/rök i mitt rum, nåt fel på fläktsystemet eller vad händer?
Inte alls någon trevlig doft.

Nehedu, nu får vi väl se hur det går.
Uppföljning imorgon!
Zzzzzzz


Prinsessan på ärten hade minsann inte heller så lätt för att sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback