Det blir inte alltid som man tänkt sig

Jag satt ett tag framför datorn med min utvärdering om hur jag tycker att utbildningen har varit. Det var väldigt mycket frågor att svara på och jag skrev ocv skrev. Tillslut kände jag mig nöjd med dagens insats så jag fick den briljanta idén om att ha myskväll alldeles för mig själv.
Det började bra. Fick lånat några filmer och poppat popcorn.
Kröp ner i sängen under duntäcket med popcornskålen vid sidan om och datorn på nattduksbordet.
Allt var så mysigt, ibland behöver man verkligen kvalitétsstid med sig själv.
Det som var mindre lyckat var att filmen bara blev sämre och sämre. Tillslut fick jag nog och stängde av.
Så nu ligger jag här nerbäddad med halva popcornskålen kvar. Men jag känner mig ändå ganska nöjd. Ska nog sova nu, har lite knepig huvudvärk...kan vara vätskedbrist efter en sånhär dag.

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback