Dracon

Måndag, igen, detta innebär att det bara är tre skolveckor kvar.
Denna vecka jobbar vi med dracon, drama, konflikthantering och medling och vi har självaste Anita Grünbaum som lärare (skapare av dramapedagogutbildningen). Hon är en gammal vis dam med många års erfarenhet. Stor förebild!

Jag tog mig en lång sovmorgon idag. Klev inte upp förrän halv elva. Gav mig iväg till dramabilblioteket och lånade "veckans bok" dracon. Ska lusläsa den hade jag tänkt. Sen var det lunh och därefter började skoldagen.

Idag lyckades jag för första gången göra en snygg luggfläta, så nu är jag äntligen med i gemet.
Vindruvor är fantastiskt goda, om dem är gröna och kärnfria.

Nu börjar skolan igen.
Svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback