DunkDunkDunkDunkDunkDunk

AHHHHHH, blir fullkomligt gaaaalen.
Jag har en granne bor bor i lägenheten under mig och han lyssnar på Techno dygnet runt.
Jag som hatar techno p.g.a. att det ger mig huvudvärk blir helt knäpp av dessa enformiga takter.
Dessutom har han en bas som heter duga. Snälla, rädda mig från denna eländiga musikkatastrof.
Det låter kanske aningen överdrivet men jag får seriöst huvudvärk av att höra detta dunkande om och om igen.
Han påstår dessutom att han sover till detta. Vad är det för man egentligen? Fan, man blir ju mörkrädd.
Det finns inte så mycket mer än att bege sig ut för jag pallar inte att vara på mitt rum och jag orkar inte vara den sura grannen som klagar. Jag har redan sagt åt honom flera ggr att han måste tänka på att det är så lyhört och han verkar fatta, just då, men sen...gahhhhh.

Har suttit med ansöknigar hela dagen och gjort mig ett CV och fixat. Ska fixa de personliga breven också innan allt är klirrat men just nu har jag sån huvudvärk att jag inte klarar av att vara här inne.
Får fortsätta med det senare.

Ciao Ciao, dunk dunk dunk dunk...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback