Fridainspiration

Har precis läst färdigt Frida B:s uppsats om "drama och unga tjejers självförtroende". Jag blev vädigt inspirerad och intresserad...måste lära mig mer om detta. Och äntligen fick jag rett ut begreppen självförtroende och självkänsla. Det var på tiden. Nu ska jag krypa ner. Har egentligen varit knall fall trött hela dagen men jag har alltid svårt för att lägga mig i tid. Imorgon har jag sovmorgon till nio, yes yes, sen så slutar skolan vid tolv. Tänk vad tiden går fort. Räknad ut innan att det bara är sex skoldagar kvar. Galet!

Natti!



Ps. Sara, min Sara! Vad jag har längtat efter dina uppiggande kommentarer. Blev så glad att jag hoppa jämfota ska du veta! Festen var kanonlyckad, och den hade varit snäppet vassare om du hade vart där, men man kan ju inte vara med på allt. Vi får fira den 30 maj istället. Du och Lasse kommer väl?=) Jag ska hålla alla mina tummar inför helgens tävlingar. Ni har mitt allra största stöd, det vet ni! Även om ni inte vinner så vet ni iallafall att ni är snyggast! Ha det så bra min fina vän så ses vi snart. Då ska vi göra nåt kul du och jag! Pussa Gibbis från mig! Bamsekram! .ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback