Gott och nyttigt!?

Dagen har svischat iväg...vart tog den vägen?
Nu är klockan snart tio och jag kanske borde duscha innan jag kryper till kojs.

Var på samtal med lärarna i förmiddags. Tycker väldigt mycket om dem, och dem är så kloka och säger så fina saker till mig. Har lite svårt att hantera det, för man vill ju inte vara lipig inför lärarna hehe. Känner att jag har allt mitt stöd från dem och dem tror så mycket på mig. Känns makalöst vackert och befriande!

Efter mötet så lagade jag mat, korv, spagetti och broccoli.
Sen gjorde jag klart min utvärdering och fixade dagböcker. Kopierade hela lasset och har nu flera hundra sidor med text som ska delas ut till klassen imorgon.
Sen fixa och trixa jag lite innan jag och Frida drog till gymmet. Körde lite stepmaskin och spinning till uppvärmning och sen var det muskelbyggning, hehe.

Ikväll har vi kollat tv, och så gjorde jag efterrätt, äpplen med kanel i ugn. Till det en skvätt mjölk. Detta var kanongott, och så är det nyttigt. Hur ofta händer det liksom?

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback