I´m in love with a fairytale

Ohhhh vad heta Norge var ikväll. Grymt skön låt som verkligen var värda en vinst.
Som vanligt gick det åt skogen för Sverige. Jag har en tanke om att vi ligger steget efter. Vi måste hitta nåt eget till nästa år...

Kvällen började inte så bra då det fullkomligt strömmade, men efteråt var det som en sten som hade försvunnit. Det behövde luftas, det behövde få komma ut. Ibland så måste man vara lite förbannad och upprörd för att folk ska förstå att det inte är ok att bahandla adra hur som helst. Synd att det blev så nu, i slutet av terminen, men samtidigt skönt att inte lämna det där det va och ta farväl. Man kan inte vara bästa vän med alla men ovänner är inget jag samlar på. Jag har nog aldrig haft så många ovänner i mitt liv. Jag gillar inte konflikter och jag umgås bara med dem jag tycker om, därför blir det ofta inte så mycket problem. Slutspekulerat!

Efter utrensningen så kändes allt så mycket bättre och plötsligt kom Sara med bror hem till oss, tillfixade upp över öronen. Är det schlager så är det. Tio i nio, vad gör man? Jag lflög upp på rummet, tog på mig det galnaste jag hade, sminkade mig graciöst med offantligt mycket glitter och på med höga klackar, WOLLA så var man redo för kvällen! Alla i huset var otroligt snygga och tillfixade och vi kommenterade allt som hände på tv:n. Vi avnjöt en tacobuffé, kopiösa mängder cola och enmassa godis, chips och dipp.
Nu är jag mätt och framförallt trött.

Imorgon hoppas jag på stort SOL så jag kan sitta på brandtrappan och gotta mig. Ska skriva klart mitt personliga brev och träna med. Annars är jag fullkomligt ledig!

Good Night!


Hejja Norge friskt humör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback