Jag VS Bakåtkullerbytta

Har haft första delen i stagefighting nu mellan tio och ett. Har verkligen börjat bra!
Vi har fått träna kullerbyttor av alla dess slag och mycket mycket annat. Jag kan inte göra bakåtkullerbytta, det är helt omöligt. Framåtkullerbyttorna går som hejsan och dem vågar jag slänga mig ut i, men bakåt, det blir bara kortslutning.
Vi har övat lite kast och så, men dem går kanonfint. Avslutade innan lunch med olika typer av slag och kickar.
Snart ska jag åka med en tjej i ettan och köpa lite gotta inför kvällen, sen kör vi på igen med kursen som slutar åtta ikväll. Och så håller vi på mellan nio och tre imorgon. Ska ha någon form av perfomance imorgon! Spännande att se hur detta kommer sluta. Man blir ganska mörbultad om man säger så. Får räkna med ett och annat blåmärke.

More updates later on...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback