Lärarsamtal

Snart ska jag iväg på det sista samtalet med lärarna. Man kanske kan kalla det utvecklingssamtal för det är ungefär ett sånt samtal. Dem ställer enmassa frågor om mig och vad jag tycker om utbildningen. Känns faktiskt lite pirrigt att ha det.

Nu börjar också de som ska söka in hit till hösten att dyka upp. Hua, jag minns hur nervös jag var för två år sedan. Ska bli riktigt kul att få vara med och intervjua dem imorgon!

Annars är det mulet ute idag så det blir ingen solning. Fick go färg igår vilket piggade upp!

Har ledig dag idag så jag ska passa på att skirva klart ansökningar och utvärderingar. Sen blir det nog lite träning på det.

Hittade förresten en liten etta i fbg till hösten. Grymt bra pris och bra läge. Håller tummarna!

Tjoflöjt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback