På fredag tar jag examen!

Helt galet! På fredag tar jag examen och är då dramapedaog! Häftigt att "vara något" att vara utbildad till något. Oj, vad tiden har gått fort. Två år känns som ett halvår.

Sorry för dålig uppdatering! Här kommer lite kort info om vad fröken Möller har haft för sig under de senaste dygnen:

Dagarna på Åland ihop med Sofia och Frida var kanon! Vi bodde i en kanonmysig liten stuga vid havet. Vi grillade på en klippa vid havet, drack vin och martini och hade det väldigt bra! Tog bussen in till Mariehamn en dag, men det var inte så mycket att ha, så vi tog en luck i parken, sen åkte vi hem. Fick iofs. köpt mig ett par sketasnygga gladatorsandaler med nitar på, i den enda affären som var öppen den dagen.
En fin resa ihop med fina männiksor och med en stor näve asgarv!

Helgen har varit bra! I fredags blev det kebabtalrik och slappfisande i soffan. Kom hem från Åland på kvällen.
I lördags pluggade jag en del och läste enmassa utvärderingar. Hann med en lång joggingrunda och lite gym. På kvällen drog vi in (jag, sofia och frida) till Gävle för att umgås med Sandvikengrabbarna. Vi drack öl, spelade kubb och snackade skit långt in på natten.

Igår (söndag) pluggade jag mest hela dagen och förberedde mig på opponering, som jag hade i morse. Låg ute i solen i ett par timmar med!

Här är kanonvarmt idag! Värsta sommarvädret!

Oj. jag börjar nu...
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback