Packa kappsäck till Åland

Imorgon drar girlsen grus till Åland och där ska vi leva loppan.
Vi håller alla tummar och tår vi har för att vädret ska vara med oss!
Ska bli gigantskönt att komma iväg och ha skoj med favoriterna.

Idag har varit en bra dag!
Jag har precis skickat iväg en jobbansökan till ett jobb som jag jättegärna vill ha. Har en pirrig känsla i magen och hoppas verkligen att det ska gå bra. Bara jag får komma på intervju...

Har haft fyra intervjuer idag med årets sökande till utbildningen. Spännande till tusen och skoj att få vara så delaktig i beslut om framtida dramapedagogstuderande. Nu är vi inte elever och lärare längre, vi är härmed arbetskamrater.
Känns skithäftigt faktiskt! Vi hade precis lika mycket att säga till om vad vi tyckte som lärarna. Snacka om elevdemokrati!

Snart ska jag äta fiskgratäng, sen blir det kanske en promenad i solen (!) innan jag packar väskan och kryper till kojs.
Är jättehungrig nu, synd att fiskgratänger är sega i ugnen...

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback