Stagefighting

Denna helg ska jag tillbringa svettig, i ett rum med att slåss. Låter inte alls som min grej, men jag trro faktiskt att det kan vara kul. Jag ska gå en kurs i stagefighting som innebär att man ska slås på låtas, på scen alltså. Fick stipendiepengar till att gå kursen, så jag tackar och tar emot!

Idag avslutades forksarseminariet och det har varit väldigt roligt och lärorikt. Efter skolan drog jag, Sofia och Frida in till Gävle där vi kolla lite i affärer och gick på bio. The reader, stark film. Sen tog vi bussen hem och kom hem ganska tidigt.
Pratade med mami i tel ganska länge och sen prata jag med joel på msn. Nu är jag så trött att jag kan störta i sängen. Dessvärre måste jag bädda först, för jag tvättade sängkläderna innan idag. Och så hann jag städa rummet lite snabbt, det behövdes.

Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback