Besviken och arg

Jag är besviken och arg över detta som hännt i Sthlm med terrorattack.
Jag känner mig ledsen över att sånt här kan hända.
Jag har ingen som helst förståelse för de människor som genomför något så fruktansvärt, så uselt.
Deras bakgrund till varför det gör sånthär är ren bullshit.

Det finns inget alla dessa oskyldiga människor som dör av terorattack har gjort fel.
Man kan inte på något sätt lägga skuld på oskyldiga människor.
Man kan inte straffa oskyldiga människor och defenitivt inte döda.

Tanken var ju att denna mannen skulle döda folk med hjälp av flera bomber och enmassa spikar, som isåfall hade spettat folk. Blir illamående av tanken...
Nej fy för terrorister.
Det finns inget bra med er.
Ni lever i er jä_la fantasivärld om att ni tror att om ni tar livet av er själva (och enmassa folk) så hamnar ni i himlen i ett harem med tio fruar och evig lycka. GLÖM DET, säger jag.
Det ni gör är fegt och egoistiskt.

Egentligen finns det så mycket mer jag skulle vilja säga och ett helt annat vokabulär att använda, men jag hejdar mig så gott jag kan, även om jag skakar i hela kroppen av ilska.

Jag har inget mer att säga.
Punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback