En fröjdefull jul

Ja jösses vilka dagar.
Har inte ens haft en tanke på att blogga.
Julen har varit toppen!

Firade med släkten på eftermiddagen och med familjen på kvällen.
Vi drack glögg, åt enmassa gott julgodis, åt julmat och delade ut julklappar.
Jag är väldigt nöjd med mina klappar, både de jag fick och de jag gav.

Av tomten fick jag presentkort, smycken, spa-resa, resturangbesök, spel och pengar.
Spa:t drar vi till redan imorgon jag och F, ska bli fantastiskt skönt!
Det är vad man behöver efter denna jul, ett bra avslut!

Igår var det juldag och firande som heter duga.
Vi var först hos F:s familj och spelade wii, åt och drack vin.
Sen gick vi vidare till förfest hos Hanna och Erik där vännerna var.
Det var en grymt bra förfest, hade skitkul!
Men...blev nog lite för bra för min del...
Vi drog vidare till Falkhallen där det var stor fest.
Dansade, hejjade på folk och hade kul, även om själva arrangemanget var under all kritik.
Men det är det redan så många som skrivit om så jag hoppar det.

Idag har jag mått som jag förtjänar.
När jag vaknade trodde jag inte att jag skulle kunna ta mig upp ur sängen på hela dagen.
Men...efter att fått lite mat i magen och tagit en lång promenad så ordnade det faktiskt upp sig ganska bra.

Nu sitter jag och väntar på att F ska komma hem efter att ha varit med grabbarna hela dagen.
Vi ska äta lite laxpasta.
Är hungrig som en björn.
Sen blir det mys, snacks och film.

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback