Kortkort

Idag har klippt mig och det blev kort och blont.
Känns väldigt ovant men tror att jag kommer känna mig tillfreds i nya frillan.
Jag har aldrig förut haft såhär kort hår så det känns väldigt ovant, men kul!

Idag började jag dagen med träning, en timme på löpbandet.
Det är faktiskt helt galet vilken kondition jag har, jag blir liksom inte dödstrött.
Det var snarare kroppen som sa ifrån efter en timmas löpning, inte konditionen, den hade orkat mer.
Kanske ska bli en såndär långfärdslöpare...heter det verkligen så? Haha, lät jättekonstigt.
Om jag håller i denna kondition så måste jag kunna springa något lopp.
Kanske ska sätta upp ett mål på att springa stadsloppet i vår/sommar...

Ikväll har Valon varit här.
Vi lagade taccos, åt taccos, hyrde film=komisarie späck, såg film=dålig och åt enmassa godis.
Så det blir väl att träna imorgon med. ;p
Hyrde ett par andra filmer också, tänkte hinna se dem i veckan.

Nu ska jag krypa ner och läsa bok!
Ciao



Ganska likt denna frisyr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback