Kulbord

Kom nyss hem från ett väldigt kul julbord.
Är så mätt och trött att jag nästan smäller av.
"Snälla Gud (eller Jesus eller vem det nu är som är där) låt mig somna fort inatt och låt mig sova gott också".
Ja, jag har sömnproblem, jag har väldigt svårt för att somna när inte F är hemma.
Även om jag är dödstrött så somnar jag inte.

Iallfall, julbordet var toppen.
Vi var på Teater Halland i Varberg och åt gott samtidigt som det var en stor show med enmassa musikaliska stjärnor, mycket bra! Dock åt jag för mycket, och risalamaltan (och saftsåsen) var tokgod!

Nu sitter jag och väntar in marknadsföringsmaterial som ska skickas iväg för tryck innan natten kommer och morgonen gryr. Måste ju ha de upptryckta tills imorgon, så då blir det så.
Har passat på att sitta och kryssa i Thomas Sabo boken lagom till jul.
Kan ju va bra för nära och kära vilka berlocker jag vill ha.

Nu, borsta gaddarna och krypa ner, och vänta på dokument!
Zzzzz

0707-007-10
Denna godbit är min favorit för i år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback