Laddar inför Helgernas Helg

Nu börjar helgernas helg närma sig med stormsteg!
Denna helgen har varit i mina tankar sedan i augusti.
Galet att den plötsligt är här.
Nu gäller det, nu smäller det!

På söndag är det Hallands Skapa Dans Koreografitävling vilket jag har jobbat med sedan i augusti.
Känns både roligt och vemodigt att det snart är över.
När man jobbat så tight med något som nästan blivit som ens lilla bebis så känns det fruktansvärt tråkigt att lämna ifrån sig det. För vem vill lämna sitt barn ifrån sig?
Ja, vi får väl se hur det känns nästa vecka...

Nu ska jag fortsätta planera vidare så allt är klart in i minsta detalj inför helgen.
Det ska köpas endel grejrer och så ska jag hämta programblad.
Hade även tänkt hälsa på mormor en sväng med.
Sen blir det träning senare i eftermiddag.
Och så måste jag handla.
Ja, full rulle!

Trevlig helg i snön!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback