Natten går tunga fjät

Så då var det lucia.
Tiden rinner iväg och det är snart julafton!
Jag ser faktiskt (!) fram emot julen i år.
Ska bli mysigt att spendera den med familjen.
Undrar vad man får av tomten i år?
Han måste ha bra fantasti för jag har inte önskat mig så mycket.

Jag funderar på att köpa en julklapp till mig själv också, något som jag viljat ha länge.
Men jag vet inte om jag har bestämt mig.
Köpte en extern hårddisk här om dagen som var lite av en julklapp till mig.
Men...jag vill så gärna ha ett par hunter stövlar.
Så jag ska ta en funderare på detta.

Idag ska jag till jobbet (nolltrefem) och ha julmys med alla där.
Undrar vad dem har hittat på för nåt!?!
Ska även lämna in min dator och mobil på jobbet.

Men först, in till stan och göra några ärenden!
Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback