Nothing to do day

Idag tog jag en lång sovmorgon.
Vaknade klockan tio men tillät mig ligga kvar och dra mig i sängen till klockan var strax föra elva.
Idag har jag inget planerat mer än träning i eftermiddag.

Har nyss stoppat i mig en stor skål med fil och flingor.
Försöker hitta den perfekta klänningen till min och Martas 25-års fest.
Dock kanske den redan hänger i garderoben, men jag är inte säker.
Hittade en i Halmstad som jag gillade men det var nog någon med mindre bra hygien som provat den innan mig för den luktade sur svett.
Så den fick inte följa med hem, inte en chans.
Och det fanns ingen mer i min storlek.

Helt galet är att det är julafton på fredag!
Ser fram emot att fira jul med familj och släkt, ska bli så mysigt!
Shiet, kom på att jag glömt köpa 50 kronors paket till paketspelet.
Vad ska man kunna hitta på?

Over and out!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback