Nu är det över och förbi

Igår var mitt stora projket, igår var det Skapa Dans Koreografitävling i Halland.
Allt gick bra och det kändes profsigt och välplanerat.
Jag är väldigt nöjd med vad jag och alla andra runt omkring mig åstadkommit.
Jag är stolt över alla som sett till att projektet blev till succé och jag ger er den ödmjukaste tacksamhet!
Alla dansare, alla mina medhjälpare, tekniker, jurry, konfrencier och inte minst publik, ni var fantastiska!

Att fylla falkhallen med närmare 270 besökare ger mig gåshud och rak rygg.
Jag är så stolt!

Sen finns det ju alltid sånt man kunde gjort bättre, att tänka på till nästa gång, men det är ju det som är meningen med projekt, att de ska utvecklas!

Men nu är det över!
Denna vecka går åt till att sammanställa, redovisa och samla ihop.
På fredag är det över.
Känns fruktansvärt vemodigt.

Igår, innan jag somnade så föll en tår ner för kinden, en lyckotår, det är inte ofta man gråter av lycka, men igår gjorde jag det, och sedan somnade jag gott.
Idag är det mycket känslor i kroppen.
Ska snart ut och gå en sväng, hälsa på mormor, det är nog vad jag behöver.

TACK!


Kommentarer
Postat av: frida

..och jag är stolt över dig! :)

2010-12-06 @ 19:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback