Nygriljerad julskinka

Nu? Tänker ni.
Ja, så är det.
Vid ett flertal tillfällen nu under julen (och även innan) tänkte vi att vi skulle griljera vår skinka.
Men det blev aldrig av.
Så jag tog saken i mina händer idag och fixade skinkan.
Så nu doftar det nygriljerad skinka i lägenheten, mmm.

Idag har jag och F varit i stan och fixat dricka till nyårskvällen.
5-rätters blir det av två kockar och vi fixar drickan.
Kan säga som så att fint ska det va och fint blir det.
Tror detta blir den mest oslagbara matkvällen i mitt liv.
Ser verkligen fram emot detta!!!

Började dagen på gymmet med Anna.
Pumpa lite muskler!
Väldigt skönt att börja dagen med träning.

Nu ska jag snart fixa mat!
Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback