Och när blev det jul?

Jag har inte ens hunnit upptäcka att julen snart är här!
Det känns som att den senaste månaden har gått tokfort och inte hunnit dra med mig på vägen utan istället låta mig stå kvar på perrongen i beige kappa och med ett intetsägande ansiktsuttryck. Om man nu kan kalla det uttryck när det är intetsägande...

Iallafall, julen är här och jag fick mina första julkänslor just precis idag.
Jag var på möte, sket i träningen p.g.a. noll energi och åkte hem till mamma och bakade rock a road julgodis.
Mycket goda! Leila är en klippa på allt som är gott och onyttigt!
Sen åt jag där och la mig en stund på soffan för att powernappa i en halvtimma, och jag stensomnade.
Jag är så trött just nu, det är helt galet vad min kropp stretar emot och vägrar ge mig energi.

Ikväll har jag, mamma och pappa varit på solteaterns julföreställning, julstrul! De är så goa gänget, och jag saknar tiden vi jobbade ihop (jag var med och spelade i en av deras uppsättningar när jag gick i trean på gymnasiet). Blir så glad över att se dem.

Sen har jag suttit i tel med Marta, planerar fölsedagsfest, hell yeah vilket party vi ska ha!

Nu ska jag krypa ner och försöka sova, tror inte det blir några problem idag för ovanlighetens skull!
KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback