Rent Julmys

Idag har varit en konstig dag.
Jag har mått halvkonstigt hela dagen.
Har varit småirriterad på allt och inget och kännt mig yr och snurrig.
Är det julstressen som vill drabba mig?
Jag som inte ens känner mig minsta stressad.
Vissa dagar är väl helt enkelt inga bra dagar.

Vi har handlat klart de sista julklapparna idag jag och F.
Sen åkte vi till Falkenbergs nyöppnade chokladfabrik.
Fanns mycket gott att provsmaka!
Sen var vi runt med lite älgkött innan vi åkte hemmåt igen.
Väl hemma blev det julklappsinslagning och julstädning.

Har precis avnjutit en härlig wok som F gjorde till middag.
Ikväll blir det mys hemma med godis, är det jul så är det!

Ha en fin kväll i kylan!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback