Sista veckan nu

Snart är min arbetstid över på Dans i Halland och det känns dödstrisst.
Håller på att fylla i timplanering och fixa med enmassa behövligheter innan jag lämnar ifrån mig det sista, blir nog imorgon när jag är i Halmstad och redovisar det mesta.
Det är mycket som ska fixas med, men det känns skönt att kunna lämna ifrån sig något som känns bra, som har blivit lyckat!

Ska iväg på spinning sen, hoppas hoppas jag inte känner mig jättetrött i eftermiddag, vill verkligen träna, men kroppen strejkar och säger "rör inte på mig, låt mig vara, jag orkar inte". Man ska ju lyssna på sin kropp men samtidigt så tycker man att den borde rycka upp sig snart. Ok, ok, jag har lite dåligt tålamod.
Kanske kan pigga upp den genom att ta en promenad till mormor, hade nog vart lagom, så får man lite frisk luft också. Så får det bli.

Men först, maila enmassa!
Tjoflöjt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback