Spa:a mer!

Nej, det är ingen felsägning.
Igår åkte jag och F iväg till Götet på SPA.
Vi var på St Jörgen SPA som vi varit på en gång tidigare och är väldigt nöjda med.

Vi började med att gå upp på rummet, ta på oss badkläder, badrock och tofflor.
Sen gick vi ner till spa avdelningen och hade en 3,5 timmas sparitual med fotbad, ansiktmask, kroppsskrubb, bastubad, massagebad m.m.
Vi hade det superhärligt och njöt av att bli bortskämda.
Efter spa:t åkte vi upp på rummet och åt chokladpraliner innan vi åkte ner till restaurangen och åt.
Imorse avnjöt vi en fantastisk frukostbuffé innan vi gick upp på rummet igen och vilade.

F körde in mig till Gbg centrum där jag mötte upp Marta på stan medan han åkte hemmåt.
Vi letade efter festklänningar, mer avslöjar jag inte. Men vi fann dem!
Jag köpte även två par svarta byxor, vilket jag behövde då mina sprack i förra veckan.
Sen blev det lite accesoarer och en till klänning.
Tog tåget hem och var hemma vid halv sex.

Snart kommer F hem och då ska vi äta älgfilé och stekt potatis, mums.
Har förresten blivit cola/julmust beroende, har blivit för mycket att detta vid jul.
Måste vänja mig av vid det.
Imorgon tar jag tag i livet, träning och ingen godis/läsk på vardagarna.

Trevlig kväll!



St Jörgen SPA, göteborg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback