Stöd Musikhjälpen

Har blivit helt beroende av musikhjälpen.
De sänder live nästan dygnet runt vilket innebär att jag vaknar till musikhjälpen och somnar till musikhjälpen.
Jag ska definitivt skänka pengar men har inte bestämt mig ännu på vilket sätt och vilken summa.
Glöm inte att skänka en slant, du med!

Idag verkar det bli en lugn dag.
Ska nog ta mig en promenad bort till mormor snart och hälsa på.
Senare i eftermiddag ska jag träna bodypump (om jag kommer med på min reservplats vill säga) och ikväll är det glöggmys hos Therese.

Det är kanonfint väder idag, sol, så antagligen är det svinkallt. Skulle kanske gått till stan och passat på att köpa en parfym som jag ha kollat ut. Calvin Kleins nya!

Förresten så blev den nya frissyren kanon och vääääldigt kort.
Ovant att se sig själv i spegeln med så lite hår. Och så är det knallblont.
Blir att hålla det vid liv med silverschampo.

Nu ska jag ta mig i kragen och göra nåt vettigt med denna dag, får bli en promenad till stan och sen mormor.
Ha en fin dag vänner och bekanta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback