Bakteriekultur

Goddag!
Lång dag, men inte stressig. Trots detta är jag seg, trött och känner mig lite småsjuk. Är det åt på gång? Jag iofs. inte varit sjuk på några månader, men jag brukar inte bli sjuk. Det är väldigt sällan iallfall. Orkar inte skriva så mycket så jag gör det enkelt idag:

Morgonen: Möte kl. 10 med kulturcoachen. Vi gick runt på stan och delade ut flyers och affischer till affärerna inför UKM som är en ungdomskulturfestival som kommer äga rum i falkenberg i mitten av mars.

Middag: Tränade på klitterbadet. Körde hårt på crosstrainern vilket jag tror stenhårt på! Beach-10, here I come! ;)

Eftermiddag: Sen lunch. Powernap i soffan.

Kväll: Thaimat med mamma. Svante+päron kom på besök. Bus och stök!

Natt: Sova!

Somsagt mår jag lite knepigt idag. Vet inte vad det är med mig. Jag har fått för mig att jag kanske är känslig mot mjölk så jag köpte yoghurt och fil med bakteriekultur (vad det nu ska innebära). Har hört att det ska vara bra. Ja, den var svindyr iallafall. Hällde i mig en stor skål med youghurt. Sen blev magen katastrof. Har aldrig varit så knepig i magen på mycket länge. Då börjar man ju undra om bakteriekultur är bra... Jag har en tanke om att det är enmassa dåliga bakterier i magen som vaknade till liv idag och som bara ska ut, så att säga. Får hoppas att det var så.

Nej, nu dags för tandborsten!
Ciao!


Tacka vet jag min eltandborste
som ger en "Tandläkarren känsla".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback