Drama, drama, drama...

Jag känner mig lugn, tillfreds och är fullkomlig utmattad!
Egentligen är jag mest sugen på att krypa ner i sängen med en god bok och choklad, men jag är så trött att jag inte ens orkar ta mig till toan för tandborstning.
Ok, dags att förklara sig.

Min dag började klockan åtta med uppstigning och frukost. ÄNTLIGEN har min goda morgongrötvana kommit igång igen. Jag fullkomligt älskar gröt med äppelmos, kanel och mjölk.
Iallfall...åt frukost, installerade min nya skrivare och förberedde lite inför kommande intervju.
Klockan tio befann jag mig hemma hos Svante som jag skulle passa. Så jag och han har lekt hela förmiddagen. Vi lekte med fotbollen som vi kastade till varandra, vi byggde torn och busade enmassa. Faster fick ha stenkoll på Svantisen som skulle göra allt han inte fick såsom stå mot saker, dra ner krukväxter, slå saker mot porslinsljusstakarna, rycka i pianopedalerna, dra i sladdarna, slicka på soffan, välta golvvasen m.m. Ja, han är i uptäckerstadiet nu som det så fint heter. Jag var helt slut enrfter en timma hahaha. Men det var också fantastiskt roligt. Svante är en glad skit som flinar och skrattar hela tiden. Inte en enda ledsen stund inte. Han är världens go´aste, det kan en stolt faster intyga.

Efter barnpassning var det iväg till gymnasieskolan för att lämna intyg på min utbildnig för att jag ska kunna få ut min lön nu i februari.
Sen var det vidare till Tångaskolan där jag och Helena geomförde vår första observation/intervju till c-uppsatsen. Först var vi med under lektionen som vi observerade och därefter hade vi intervju med pedagogen i fråga.

Efter det åkte jag iväg till arbetsförmedlingen och pratade med dem där om hur jag ska göra med allt...krångel, krångel. Men jag tror dock det löser sig bra ändå.

Sen åkte jag hem, åt sen lunch och planerade inför kvällens dramalektioner. Åkte iväg till smedjan där jag haft dramalektioner mellan 17.00-20.00.

Kom hem för en stund sedan, åt mat som inte blev så god. Och nu...orkar jag ingenting.
Ska försöka pallra mig bort till toan som ligger två meter bort. Men jag vet inte om jag orkar...
Hahaha, vilken slappfis jag blev.

Imorgon blir det morgonmöte med ungkulturcoachen och så ska jag träna.
Ska ge järnet på crosstrainern, längtar!
Dags för F att komma hem nu...tycker jag!

PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback