Like the good old days

Tja!
Bra dag idag! Mycket bra dag idag!
Började dagen med havregrynsgröt och the voice. Blir verkligen glad av att vakna med dem (the voice).
Efter frukosten åkte jag iväg och simmade. 2000 meter blev det, 2 km i runda slängar;) Men det var jobbigt, ja fy fasiken. Speciellt när dem inte hade satt på radion. Det är lättare att simma till musik för då kan man hålla simtakten med musiken eller sjunga med lite. Men när det är hel tyst, förutom sportlovsglada barn som skriker så är det inte speciellt rofyllt eller uppiggande. Nej diss till klitterbadet som inte förstår vikten av musik vid träning.

Efter simningen åkte jag hem en snabbis och fixade iordning mig. Sen tog jag en promenad in till stan och mötte upp Sandra på Ståhlboms. Blev en lunch där och enmassa tjötande om allt och ingenting. Sen tog vi en runda i stan där jag införskaffade mig ett par korta jeansshort, e t-shirt och örhängen. Orkade inte prova. Väl hemma kändes jeansshortsen inte så snygga och tröjan för stor. Så det var ju typiskt!

Snart ska jag iväg och träffa Frida och Hanna på Stantons. Blir kvällsmat där. Ska bli riktigt kul att träffa de f.d klasskompisarna då det inte händer så ofta tyvärr. Frida bor i sthlm och Hanna pluggar i Vbg. Men nu jäklar ska det bli som förr, like the good old days.

Imorgon blir det att packa och fixa för vid middagstid drar jag till Skövde för att hälsa på Karro! Ska bli fantastiskt skoj, bara jag kommer fram! Hejja SJ, kom igen!

Nu måste jag kila!
Tjoflöjt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback