Snövits kompis

Trötter.
Vad är det med mig egentligen? Jag är så trött varenda eftermiddag att jag kan lägga mig i soffan och stensomna, hur lätt som helst. Imorse när jag vaknade så kände jag mig lite krasslig, men efter en halvtimma hade det gått över och jag mådde toppen. Åt gröt och gav mig iväg till gymmet. Hade bestämt träff där med Joel. Körde ett lagom hårt pass, bara en timma. Sen åkte jag in till stan. Hälsade på mormor och fick nytt batteri i min studentklocka som jag nästan aldrig använt. Så nu ska jag börja med det. Fick nämligen för mig att jag önskar mig en klocka i födelsedagspresent då min mamma talade om för mig att jag hade denna studentklocka liggandes hemma. Det var ju bra, då kan man önska sig nåt annat istället.

Ikväll kommer F hem. Ska bli fint att få tillbringa ännu en helg ihop.

Nej nu ska jag faktiskt krypa ner i soffan och slumra till lite. Behöver det för att överhuvudtaget orka med kvällen.

Ciao!Trötter - en slutförare & integrator


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback