SNOWOW!

En sak är säker, här har snöat frenetiskt i ett dygn. Det är totalt översnöat överallt och man ser knappt vilka ting som är var. Igår när jag skulle iväg till jazzdansen fick jag först borsta fram min bil som man blivit helvit och några decimeter högre än vad den ska. När jag väl borstat bort all snö var det dags att skotta fram den, annars skulle jag aldrig kunnat backa ut från parkeringsplatsen. Det var inte alls trevligt att vara ute på vägarna igårkväll. Jag körde i 20 km/h genom stan och vägarna var fulla av vallar, vilket gjorde det svårt att svänga. Detvar nästan som att köra farfarsbilarna på liseberg då man inte behöver svänga själv utan att bilen gör det istället. ej fy det var obehagligt. När jag väl var hemma hade det snöat ännu mer vilket gjorde det svårt för mig att parkera igen, så jag fick ta sats.

Är mest orolig för hur det ska bli imorgon då tanken är att jag ska bege mig iväg till växjö och hälsa på F. Får helt enkelt vänta och se hur det blir, för fortsätter det snöa får jag nog tänka om. Lite synd med tanke på att det fungerade så bra just dessa dagar, och så har jag aldrig vart där. Men men, i värsta fall kommer det väl fler tillfällen.

Hade tänkt åka iväg och träna nu, men måste nog kika på hur bilen ser ut först. För är den insnöad så kanske det inte är värt det. Har ätit en stadig frukost så jag känner mig fit for fight. Dock lite stel efter gårdagens danspass som var stenhårt. Kanske för att vi bara var nio st som hade möjlighet att pallra oss dit i ovädret. Men det var det värt! =) Ja, jazzdansen är det bästa just nu!

I eftermiddag blir det plugg med Helena. Förhoppningsvis får vi ihop våra intervjufrågor. Fick vårt PM godkännt igår så nu är det bara att tuta och köra.

CIAO!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback