Sööööndag

Hepp hepp!
Nu är snart helgen över, igen. Det är galet hur fort en helg går. Iofs. så känns det som att helgen varit lite extra lång, men det beror kanske på att jag åkte till Växjö och hälsade på F i torsdags. Är van vid att bara ses över helgen, så nu har vi verkligen fått mycket kvalitétstid ihop. Det var trevligt i Växjö. Vi gick i stan lite och så fick vi gå runt och se hur det såg ut i skolan. Riktigt kul! F handlade enmassa vårkläder men jag har redan shoppat mycket nog så jag köpte enmassa godsaker inne i en väldigt trevlig lite butik. Köpte smaksatt wokolja, balsamvinäger med daddelsmak, minigrissinis, pesto och funduchoklad. Får avnjuta detta nästa söndag då det är alla hjärtans dag och det passar utmärkt att lyxa till det lite extra.

Annars har det varit en ganska lugn helg. I fredags satt vi hemma framför tv:n och åt god mat och massvis med godis. Igårkväll var vi ett gäng hemma hos en av F:s bästa vänner. Vi kollade melodifestivalen, spelade spel, tjötade, åt thailmat och drack vin. Mycket trevlig kväll!

Idag blir det slappesöndag. Ska hem till päronen lite senare och hälsa på. Nu ska jag kila iväg till gymmet och svettas lite.

See you later aligator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback