Härliga Helg

Mmmmm, helg! Äntligen är min underbara F hemma igen och det är alltid lika mysigt när han kommer hem om fredagkvällarna. Igårkväll lagade jag middag bestående av fläskfilé fylld med persiljesmör, chilli och vitlök. Till det gjordes hemmagjort potatismos. Cola och godis blev det med. En gång i veckan blir det sånt gottig och igår blev den dagen.

Tog en härlig sovmorgon och nu är F i stan och träffar grabbarna. Jag sitter i myskläder och kollar let´s dance. Snart ska jag fixa iordning mig. I eftermiddag/kväll ska vi bada tunna och äta god mat med vinnarlaget. Ja, vi vann nämligen det i en "poängpromenad"(med enmassa andra tävlingar i) vi var med i somras. Ska bli najs!

Nehepp, dags att locka håret....Puss

Kommentarer
Postat av: Thomashelena

Looks good! Many thanks, Thanks much!

2011-03-10 @ 08:01:26
URL: http://thomashelena.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback