Hemmafru

Ja, eller vad ska man kalla det jag är just nu!?
Jag gör inte så mycket, vilket är otroligt välbehövligt för mig. Mitt energitomrum börjar fyllas på och jag gör bara roliga saker som jag blir pigg av!

Igår gick jag en powerwalk runt ätran med coldplay i lurarna. Det var ruskigt kallt ute. Tog en lunch med Joel och Valon på Ståhlboms innan jag träffade Helena för uppsatsplugg. Det gick väl sådär. Vi håller på med vårt PM men vet egentligen inte hur vi ska börja och lägga upp arbetet för att det inte ska sväva ut och bli för stort. Tror vi fick ihop det ganska bra. På onsdag ska vi ha heldag i biblioteket då vi ska skriva ihop PM:et och samla referenser till vårt arbete.

Igårkväll åkte jag, Joel och Valon och handlade enmassa gos mat. Sedan gjorde vi en STOR nudelwook med kycklingfilé och enmassa grönsaker. Het blev den också! Sen kollade vi på film och spelade spel. Plötsligt var klockan två på natten och alla var trötta så grabbarna drog hem och jag stupade i säng.

Idag gick jag upp sent, elva... Måste få en bättre dygnsrytm. Käkade frukost, tvättade och drog ut på en långpromenad. Har precis ätit pannkakor och nu ska jag snart hoppa in i duschen.
Ikväll ska jag hem till Magnus och lägga pärlplattor. Jag ska lära honom hur jag gör mina cola supermarioglasunderlägg.

Ha det fint gott folk!
Puss å sånt!


Stolt faster!
Detta är vad jag kallar livskvalitét!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback