Nu blir det fredagsmys!

Jaop, så är det! Fredagsmys för hela sveska folket!
Jag och F har bunkrat upp med godis, snacks och cola. Ska snart äta fiskgratäng och vitlöksbröd, mums!
Ja, det får man allt unna sig efter denna vecka! Jag har tränat bra, kanske lite väl bra, för idag är jag mör som en oxfilé... I eftermiddags simmade jag 2000 meter vilket jag kanske inte egentligen orkade med. Men iblant tror man sig vara starkare än vad man är. Nejdå, det gick bra, men nu är jag segare än någonsin.

Funderar på om jag ska boka klipp+färg-tid snart igen eller om jag ska låta det växa sig lite längre och slänga i en färg på egen hand. Är sugen på att bli lite rödfärgad igen, men inte rödbrun, utan rödblont. Nej, jag vet inte. Känner mig aningen för mörk just nu bara.

Idag skickades mitt och Helenas PM in för examinering. Ska bli spännande att se om fröken gillar det eller ej. Man kan liksom aldrig riktigt veta med henne. Ena stunden är det fantastiskt bra och adra gången är det helt uppåt väggarna...Nej, inte ska det vara lätt inte.

Nu, äta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback