Ny vecka

Måndag igen och tiden fullkomligt rinner iväg.
Helgen har varit fullspäckad men ändå lugn. Det finns alltid att göra!
F och jag hade en go´ söndagskväll ihop med räkfrossa och film. Ett bra slut på veckan. Nu har han åkt iväg igen och kommer hem på fredag kväll, men då är jag i göteborg, så vi ses inte förrän på lördag. Men så blir det ibland.
Min vän Marta har fyllt år och ska ha lite fest på fredagkväll. Och hon bor i göteborg. Ska bli riktigt kul att träffa henne, och de andra som ska dit med. Ja, ser fram emot detta!

Veckan är ganska fullspäckad. På Tisdag och Torsdag ska jag vikariera på gymnasiet. På onsdag ska jag träffa Eva. Sen ska jag jazzdansa, träna och hinna med adra småsaker. Så den här veckan kommer nog också försvinna i ett naffs.

Nej, nu ska jag stoppa nåt i magen. Är hugrig som en björn!
So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback