Pluggdag!

Snart ska jag iväg till biblioteket och plugga. Ska träffa Helena där och vi ska få ihop vårt PM, för det är examination på det på fredag. Så lite krisigt med tid kan man väl påstå...
Vi har tagit ledigt från allt vad plugg heter fram till förra veckan då vi skrev ihop en intervjuredovisning efter att ha transkriberat den i en timma eller två...Tur att vi har så långa tågresor att sitta och plugga på.

Idag vaknade jag med förbannat mycket träningsvärk. Fast jag gillar det lite, för då känner jag vilka delar av kroppen som fått jobba hårt. Inte så konstigt att kroppen är aningen mörbultad med tanke på att jag först körde ett hårt styrkepass igårmorse och dansade jazzdans på kvällen. Måste hylla jazzdansen! Otroligt vad roligt detta fenomen är, att dansa. Jag har blivit helt euforisk och vill bara ha mer, mer. Inte bara att det är kul med en bra koreografi, utan också träningen. Det är galet hård träning vad gäller dans. Värre än många tror, tror jag! Men jag gillar det ooooohhh jaaa!

Dagen är fullspäckad. Först plugg, sen möte med studiefrämjandet, sen kommer F hem och vi ska laga lite god mat. Vill egentligen hinna med lite träning också, men det ser mörkt ut. Vågar inte ut och springa efter mörkets inbrott då det begås fruktansvärt många inbrott just nu. Igår blev en vänfamilj till vår familj påhälsade av inbrottstjuvar, trots larm. Fyyy, gillar inte detta. För säkerhetsskull satte jag i kedjelåset inatt. Blir så nojig när sånt här händer.

Nej, nu är det dags för frukost och iordningfix!
Puss


Kommentarer
Postat av: Jontilde

I like this site. Keep it up!

2011-05-16 @ 10:14:52
URL: http://jontilde.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback